Contact & adres

Telefonische bereikbaarheid en e-mailadressen

U kunt op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur telefonisch contact met ons opnemen via onderstaande telefoonnummers. Een e-mail sturen kan uiteraard ook.

Adres

Bezoekadres
Boven Clarenburg 2 (kantoorgebouw De Utrecht, 4e verdieping)
3511 CV Utrecht  (zie de routebeschrijving)

Postadres
Postbus 19079  3501 DB  Utrecht 

KvK-adres en expeditieadres (voor afgifte goederen)
Rijnkade 5, 3511 LC  Utrecht (google maps)

Overige locaties

locatie Eindhoven

Zernikestraat 29
5612 HZ Eindhoven  (google maps)

locatie Enschede

Hoedemakerplein 2
7511 JP Enschede (google maps

locatie Groningen

Leonard Springerlaan 35
9727 KB Groningen (google maps)

locatie Nijmegen

Hatertseweg 1
6533 AA Nijmegen (google maps)
Postbus 1281
6501 BG Nijmegen

locatie Rotterdam

Vasteland 78
3011 BN Rotterdam (google maps)                          

Klachten?

Medewerkers van IKNL doen hun uiterste best hun dienstverlening te laten aansluiten bij uw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u niet (helemaal) tevreden bent over ons. Om dit te melden, kunt u een klacht indienen.

Bespreek uw klacht in eerste instantie met de IKNL-medewerker zelf. Soms is dit lastig of krijgt u onvoldoende gehoor. In dat geval kan u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is verantwoordelijk voor de procedure van de klachtafhandeling en de registratie daarvan. U kunt een klacht het beste zo snel mogelijk indienen, dan ligt het voorval nog vers in het geheugen en kan mogelijk de lucht snel worden geklaard. U kunt uw klacht schriftelijk indienen bij de klachtenfunctionaris via de mailbox klacht@iknl.nl.

IKNL beschouwt een klacht als een kans om de dienstverlening te verbeteren. Dus hebt u een klacht, vertel het ons! We worden er allemaal beter van! We handelen elke klacht af, ook anonieme. Klachten worden vertrouwelijk behandeld.

Procedure

Na ontvangst van uw klacht neemt onze klachtenfunctionaris zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u op zodat u de klacht kunt toelichten en zo nodig extra informatie kunt geven. Hierna wordt uw klacht binnen een week schriftelijk bevestigd. De klacht wordt binnen IKNL onderzocht en geanalyseerd. Indien dat zinvol is kan - na uw toestemming - een externe deskundige worden ingeschakeld. Hieraan zijn voor u geen kosten verbonden.

Binnen zes weken na indiening ontvangt u van de raad van bestuur van IKNL een reactie op uw klacht. De klachtenfunctionaris neemt hierna nogmaals persoonlijk contact met u op, om na te gaan of u tevreden bent over de afhandeling van de klacht.