Contact & adres
Telefonische bereikbaarheid en e-mailadressen
U kunt op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur telefonisch contact met ons opnemen via onderstaande telefoonnummers. Een e-mail sturen kan uiteraard ook.
- algemeen/receptie: 088 234 60 00 / info@iknl.nl - mail naar IKNL
- afdeling NKR-analyse (voor gegevensaanvragen): mail over een gegevensaanvraag
- trialbureau: 088 234 65 00 / mail naar trialbureau
- financiƫle administratie: 088 234 60 30 (meer informatie voor leveranciers)
Adres
Bezoekadres
Boven Clarenburg 2 (kantoorgebouw De Utrecht, 4e verdieping)
3511 CV Utrecht (zie de routebeschrijving)
Postadres
Postbus 19079 3501 DB Utrecht
KvK-adres en expeditieadres (voor afgifte goederen)
Rijnkade 5, 3511 LC Utrecht (google maps)
Overige locaties
Klachten?
Medewerkers van IKNL doen hun uiterste best hun dienstverlening te laten aansluiten bij uw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u niet (helemaal) tevreden bent over ons. Om dit te melden, kunt u een klacht indienen.
Bespreek uw klacht in eerste instantie met de IKNL-medewerker zelf. Soms is dit lastig of krijgt u onvoldoende gehoor. In dat geval kan u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is verantwoordelijk voor de procedure van de klachtafhandeling en de registratie daarvan. U kunt een klacht het beste zo snel mogelijk indienen, dan ligt het voorval nog vers in het geheugen en kan mogelijk de lucht snel worden geklaard. U kunt uw klacht schriftelijk indienen bij de klachtenfunctionaris via de mailbox klacht@iknl.nl.
IKNL beschouwt een klacht als een kans om de dienstverlening te verbeteren. Dus hebt u een klacht, vertel het ons! We worden er allemaal beter van! We handelen elke klacht af, ook anonieme. Klachten worden vertrouwelijk behandeld.
Procedure
Na ontvangst van uw klacht neemt onze klachtenfunctionaris zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u op zodat u de klacht kunt toelichten en zo nodig extra informatie kunt geven. Hierna wordt uw klacht binnen een week schriftelijk bevestigd. De klacht wordt binnen IKNL onderzocht en geanalyseerd. Indien dat zinvol is kan - na uw toestemming - een externe deskundige worden ingeschakeld. Hieraan zijn voor u geen kosten verbonden.
Binnen zes weken na indiening ontvangt u van de raad van bestuur van IKNL een reactie op uw klacht. De klachtenfunctionaris neemt hierna nogmaals persoonlijk contact met u op, om na te gaan of u tevreden bent over de afhandeling van de klacht.