organisatie

informatie voor klanten en leveranciers

De financiële administratie is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar.
 
Heeft u een vraag over een factuur die u van ons heeft ontvangen, stelt u deze dan aan de debiteurenadministratie.

Leveranciers kunnen voor vragen over een factuur of betaling contact opnemen met de crediteurenadministratie. Op een factuur dient altijd een kostenplaatsnummer of een inkoopordernummer vermeld te worden. Een kostenplaatsnummer vraagt u op bij uw IKNL-contactpersoon, een inkoopordernummer krijgt u van de afdeling inkoop. De financiële administratie zorgt vervolgens voor de verwerking en betaling van uw factuur.

Heeft u als leverancier een vraag over een bestelling of levering, dan kunt u terecht bij de afdeling inkoop. Of leest u de inkoopvoorwaarden.

Klanten
IKNL debiteurenadministratie
iknl.debiteuren@iknl.nl
t 088 234 60 40

Leveranciers
IKNL crediteurenadministratie
iknl.crediteuren@iknl.nl
t 088 234 60 30
 
Factuuradres
IKNL financiële administratie
Postbus 19079
3501 DB Utrecht

BTW-nummer:
NL 822165776B01

IKNL inkoop
inkoop@iknl.nl
t 088 234 60 50

Nieuwsbrieven
U kunt zich abonneren op de nieuwsbrieven van IKNL via onderstaande knop.

volg ons: